Za teden od 11. 5. – 15. 5. 2020
2_ab_osmi teden – ŽIVIM ZDRAVO – 11.5. 2020 do 15. 5. 2020, delo na daljavo.pdf (1)
Priloga 1 – NARAVOSLOVNI DAN-peka kruha
Priloga 2 – sportnidan_2ab.docx
Priloga 3 -NARAVOSLOVNI DAN- GOZD
UL 1 – MALA IN VELIKA PISANA ČRKA G
UL 2 – MALA IN VELIKA PISANA ČRKA J
Za teden od 4. 5. – 8. 5. 2020
UL 1 – MALA IN VELIKA PISANA ČRKA B
UL 2 – MALA IN VELIKA PISANA ČRKA D
UL 4 – PREVERJANJE ZNANJA MATEMATIKA
Za teden od 20. 4. – 24. 4. 2020
Za teden od 14. 4. – 17. 4. 2020
Za teden od 6. 4. – 10. 4. 2020
2_ab | ||||||
UL1 | UL2 | UL3 | UL4 | UL5 | UL6 | UL7 |
ANGLEŠČINA_2 | ||||||
delovni_list_1 | delovni_list_2 | hang-the-clothes |
Pouk v tednu od 30. 3. – 3. 4. 2020
Tedenski načrt za 2.a in 2. b razred (od 23. 3. – 27. 3. 2020)
- TEDEN – 16. 3. 2020 do 20. 3. 2020, 2. razred, delo na daljavo
U-Učbeniki so le za pomoč pri razlagi, če želite pa lahko naredite še kakšno nalogo iz tam. Pomembno je, da so rešene vsebine v delovnem zvezku.
SLO | MAT | SPO | GUM | LUM | ŠPO | TJA | |
1. |
Pravljica: Trnuljčica. B/96, 97.
Preberi odlomek pravljice in prepiši del odlomka (vsaj prve tri odstavke) na strani 97 v mali zvezek z vmesno črto. |
Merim dolžino (centimeter). U/66, DZ 3/35, 36.
Pomagajte si s šablono. |
Življenje nekoč (šola in igra). U/52.
Prepiši besedilo iz učbenika v zvezek za okolje. Besedilo je pod to tabelo.
|
Izštevanka. DZ 3/43, U/31.
Preberi izštevanko 3x in jo z malimi tiskanimi črkami prepiši v zvezek z vmesno črto.
|
Slikanje: Igra.
V velik črtani zvezek ali na list nariši, kaj delaš v svoje prostem času.
2 uri |
Sprehod. | Za ves teden |
2. |
Ogled risanke Trnuljčica.
https://www.youtube.com/watch?v=UhXRYNSy4qg
Na spodnji povezavi si oglej risanko. Vsebino risanke ilustriraj ali pa napiši kratko obnovo. |
Merim dolžino (centimeter). U/67, DZ 3/37.
Pomagajte si s šablono. |
Naš mali projekt: Igre nekoč. U/54.
S starši ali z bratci in sestricami se igraj družabno igro po izbiri, ki so se jo igrali že tvoji starši.
|
Utrjevanje znanih pesmi.
Preleti zvezek za glasbeno umetnost in zapoj vsaj tri pesmi, ki smo se jih učili v šoli nekomu iz tvoje družine. |
Skakanje s kolebnico. Žoganje. Igre v naravi. |
||
3. |
Spoznali smo. U SLJ/50, 51. Preverim svoje znanje. DZ 3/44–47.
Pomagaj si z učbenikom za slovenščino. Če bo kakšna naloga pretežka, jo bomo rešili skupaj v šoli. |
Ponavljanje – merim dolžino.
Poišči 5 krajših predmetov in jih natančno izmeri v centimetrih. Meritve zapiši v karo zvezek. Npr: svinčnik: 12 cm. Z ravnilom nariši črte, ki merijo: 5 cm, 8 cm, 3 cm, 10 cm. |
Spoznali smo. U SPO/55. Preverim svoje znanje. DZ 3/44–47.
Pomagaj si z učbenikom za spoznavanje okolja. |
Sprehod. | |||
4. |
Ponavljanje: male pisane črke.
Napiši po 1 vrsto vsake male pisane črke. Zapiši še najmanj 10 besed iz črk, ki smo se jih že naučili (a, c, č, e, i, m, n, o, r, u in v). |
Ponavljanje – seštevam in odštevam desetice: U, str. 62,63.
Prepiši v karo zvezek in reši.
Če nimaš dostopa do učbenika: napiši 15 računov seštevanja in 15 računov odštevanja ter jih reši.
|
|||||
5. |
Ponavljanje: velike pisane črke.
Napiši po 1 vrsto velike pisane črke. Zapiši še najmanj 10 besed iz črk, ki smo se jih že naučili (a, c, č, e, i, m, n, o, r, u in v).
|
||||||
6. |
Iščem podatke.
U/55, DZ 3/42.
|
||||||
7. |
Pomlad. U/53, DZ 3/49.
Če imaš možnost, vsaj trikrat preberi besedilo v učbeniku. |
SPOZNAVANJE OKOLJA 1. URA
Prepis besedila: učbenik, spoznavanje okolja, str. 52
IGRE NEKOČ
Včasih niso imeli ne televizije, ne računalnika. Otroci so se igrali z drugačnimi igračami. Velikokrat so jih kar sami izdelali ali pa se preprosto igrali s tistim, kar so našli v naravi.
V zvezek za spoznavanje okolja napiši igre, igrače, s katerimi so se igrali tvoji stari starši in tvoji starši.
Za kakršnokoli razlago, vprašanja, sem na voljo. Pokličite, pišite.
Lep pozdrav, učiteljica