Za teden od 11. 5. – 15. 5. 2020

2_ab_osmi teden – ŽIVIM ZDRAVO – 11.5. 2020 do 15. 5. 2020, delo na daljavo.pdf (1)

Priloga 1 – NARAVOSLOVNI DAN-peka kruha

Priloga 2 – sportnidan_2ab.docx

Priloga 3 -NARAVOSLOVNI DAN- GOZD

TJA

UL 1 – MALA IN VELIKA PISANA ČRKA G

UL 2 – MALA IN VELIKA PISANA ČRKA J


Za teden od 4. 5. – 8. 5. 2020

2_ab_ŽIVIM ZDRAVO

TJA_ 2

UL 1 – MALA IN VELIKA PISANA ČRKA B

UL 2 – MALA IN VELIKA PISANA ČRKA D

UL 3 – PISANE ČRKE – PREPIS

UL 4 – PREVERJANJE ZNANJA MATEMATIKA

UL 5


Za teden od 20. 4. – 24. 4. 2020

2_ab_šesti teden

2_delovni_list

UL1

UL2

UL 3

UL4

UL 5 

2_TJA

 


Za teden od 14. 4. – 17. 4. 2020

2ab_5. teden_ delo na dalajvo

Priloga1

UL2

NAVODILA _2_TJA

2_prilogaTJA

2_ TJA_delovni_3

Za teden od 6. 4. – 10. 4. 2020

 2_ab
 UL1 UL2 UL3  UL4  UL5 UL6 UL7
 ANGLEŠČINA_2
 delovni_list_1  delovni_list_2  hang-the-clothes

 


Pouk v tednu od 30. 3. – 3. 4. 2020

2_ab_Navodila

2_TJA

priloga_1

Priloga_2

Priloga_3

Priloga_4

UL_1_2

UL3


Tedenski načrt za 2.a in 2. b razred (od 23. 3. – 27. 3. 2020)

30_teden

ANGLESCINA

PRILOGA_TOYS_delovni_list


 

  1. TEDEN – 16. 3. 2020 do 20. 3. 2020, 2. razred, delo na daljavo

U-Učbeniki so le za pomoč pri razlagi, če želite pa lahko naredite še kakšno nalogo iz tam. Pomembno je, da so rešene vsebine v delovnem zvezku.

SLO MAT SPO GUM LUM ŠPO  TJA
1.

Pravljica: Trnuljčica.

B/96, 97.

 

Preberi odlomek pravljice in prepiši del odlomka (vsaj prve tri odstavke) na strani 97 v mali zvezek z vmesno črto.

Merim dolžino  (centimeter). U/66, DZ 3/35, 36.

 

Pomagajte si s šablono.

Življenje nekoč (šola in igra).

U/52.

 

Prepiši besedilo iz učbenika v zvezek za okolje.

Besedilo je pod to tabelo.

 

Izštevanka.

DZ 3/43, U/31.

 

Preberi izštevanko 3x in jo z malimi tiskanimi črkami prepiši v zvezek z vmesno črto.

 

Slikanje: Igra.

 

V velik črtani zvezek ali na list nariši, kaj delaš v svoje prostem času.

 

2 uri

Sprehod.  Za ves teden
2.

Ogled risanke Trnuljčica.

 

https://www.youtube.com/watch?v=UhXRYNSy4qg

 

Na spodnji povezavi si oglej risanko.

Vsebino risanke ilustriraj ali pa napiši kratko obnovo.

Merim dolžino  (centimeter). U/67, DZ 3/37.

 

Pomagajte si s šablono.

Naš mali projekt: Igre nekoč.

U/54.

 

S starši ali z bratci in sestricami se igraj družabno igro po izbiri, ki so se jo igrali že tvoji starši.

 

Utrjevanje znanih pesmi.

 

Preleti zvezek za glasbeno umetnost in zapoj vsaj tri pesmi, ki smo se jih učili v šoli nekomu iz tvoje družine.

Skakanje s kolebnico.

Žoganje. Igre v naravi.

3.

Spoznali smo.

U SLJ/50, 51.

Preverim svoje znanje.

DZ 3/44–47.

 

Pomagaj si z učbenikom za slovenščino.

Če bo kakšna naloga pretežka, jo bomo rešili skupaj v šoli.

Ponavljanje – merim dolžino.

 

Poišči 5 krajših predmetov in jih natančno izmeri v centimetrih. Meritve zapiši v karo zvezek.

Npr: svinčnik: 12 cm.

Z ravnilom nariši črte, ki merijo: 5 cm, 8 cm, 3 cm, 10 cm.

Spoznali smo.

U SPO/55.

Preverim svoje znanje. DZ 3/44–47.

 

Pomagaj si z učbenikom za spoznavanje okolja.

Sprehod.
4.

Ponavljanje: male pisane črke.

 

Napiši po 1 vrsto vsake male pisane črke.

Zapiši še najmanj 10 besed iz črk, ki smo se jih že naučili (a, c, č, e, i, m, n, o, r, u in v).

Ponavljanje – seštevam in odštevam desetice:

U, str. 62,63.

 

Prepiši v karo zvezek in reši.

 

Če nimaš dostopa do učbenika: napiši 15 računov seštevanja in 15 računov odštevanja ter jih reši.

 

5.

Ponavljanje: velike pisane črke.

 

Napiši po 1 vrsto velike pisane črke.

Zapiši še najmanj 10 besed iz črk, ki smo se jih že naučili (a, c, č, e, i, m, n, o, r, u in v).

 

6.

Iščem podatke.

 

U/55, DZ 3/42.

 

7.

Pomlad.

U/53, DZ 3/49.

 

Če imaš možnost, vsaj trikrat preberi besedilo v učbeniku.

SPOZNAVANJE OKOLJA 1. URA

Prepis besedila: učbenik, spoznavanje okolja, str. 52

IGRE NEKOČ

Včasih niso imeli ne televizije, ne računalnika. Otroci so se igrali z drugačnimi igračami. Velikokrat so jih kar sami izdelali ali pa se preprosto igrali s tistim, kar so našli v naravi.

V zvezek za spoznavanje okolja napiši igre, igrače, s katerimi so se igrali tvoji stari starši in tvoji starši.

Za kakršnokoli razlago, vprašanja, sem na voljo. Pokličite, pišite.

Lep pozdrav, učiteljica

Dostopnost